środa, 28 września 2016

1.000 wyświetleń! Dziękujemy!



Tak! Mamy już ponad 1000 wyświetleń ^^ (A dokładniej to 1019 xD)
Bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasz blog!
Wszystkim! Tym, którzy komentowali, a w szczególności Niko Lorze, Amy Black i naszemu kochanemu Żelqowi :D
Dziękujemy dziewczyny!
Dzięki waszym regularnym wejściom i wpisom mamy sens pisać.. xD
Nawet nie wiecie (albo i wiecie) jaka to dla nas motywacja :D
Mamy również nadzieję, że dołączą również inne osoby, aby stale powiększać grono stałych czytelników :)
Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękujemy!

Jedna, mała prośba...
Jeśli ktoś jest tak, zwanym "anonimem" - to znaczy czyta i się nie ujawnia.
To byśmy bardzo prosiły o komentarz, jakąś opinię czy coś w tym rodzaju.. xD
Oczywiście niczego na nikim nie chcemy wymuszać :D    

Czekajcie cierpliwie na rozdział, który niedługo powinien się pojawić 
Do następnego! <3 <3 <3

Nie ma to jak pisać posta na przerwie w szkolnej bibliotece, co? xD 
Trzymajcie się! :3 

środa, 21 września 2016

ASK z Max'em!


Siemanko! <3
Kto ma ochotę pośmiać się z Max'a niech przeczyta do końca tego posta! :D
M: Nie pomagasz.. -.-
Wiem! xD I o to chodzi! :D

Postanowiłyśmy dać sobie jeszcze jedną szansę i nie kończyć z blogowaniem :D
Jak wiecie zaczęła się szkoła i posty nie będą pojawiały się tak często jak teraz, ale będą xD
Mam taki trochę dziwny nastrój i jestem totalnie rozdarta pomiędzy jedną sprawą, a drugą.. Ale myślę, że jakoś skończę tego ASK'a :D

P.S. Przepraszam, za tą kolorystykę i styl i w ogóle, ale coś mi się stało złego, bo poprawiałam to wszystko dwa razy i dalej jest tak jak jest.. -.-

Blogger mnie dobija.. -.-


Niko Lora:


PYTANIA:
1. Heyo!
M: Hey! :D
2. Jak się czujesz?
M: Dobrze.. Dzięki :)
3. Gdzie jesteś?
M: Skatepark.. :D
4. Z kim?
M: Z Ashton'em i Luke'm.
A-L: Hejcia! :)
5. Co robiliście przed odpowiadaniem na pytania?
M: Luke jeździł na desce, a my siedzieliśmy i się z niego śmialiśmy xD
L: Jakby było z czego.. -.-
6. Podoba ci się twoje imię?
M: Jakby mi się nie podobało ubłagałbym rodziców, aby mi je zmienili :D

7. Jaka u was pogoda?
M: Skoro jesteśmy w skateparku to chyba jasne, że słoneczko grzeje.. xD

8. Lubisz mnie?
M: Oczywiście! :D

9. Co lubisz robić?
M: Hm.. Jakbym ci powiedział to na pewno wykorzystałabyś to przeciwko mnie... xD

A: Doczekasz do mojego ASK'a to z chęcią ci powiem! :D
M: Spróbuj tylko! 
10. Ulubiony rodzaj muzyki?
M: Pop. Ale czasami jak dostajemy głupawki z chłopakami to puszczamy sobie jakiegoś metal'a albo rock'a.. xDDD

11. Jeździsz na desce?
M: Ja nie, ale Luke nie mógłby bez tego żyć.. :D
L: Święte słowa.. :D

12. Gdzie mieszkasz?
M: USA, Kalifornia, Los Angeles :D Dokładnego adresu ci nie podam xDD

13. Lubisz odpowiadać na pytania?
M: Co to za pytanie? :D
14. Bardzo?
M: Ehh... Tak bardzo! :D
15. Uważasz, że jestem dziwna?
M: Eee.. Nie.. xD
A: Oj, Max, nie wolno tak kłamać.. :D
16. Lubisz parówki?
M: No cóż..
L: Ah, ta dwuznaczność.. :D
17. A jajka?
M: ...
18. Ulubione jedzenie?
M: Spaghetti! *^*
19. Lubisz rozmowy o religii lub polityce?
M: Nienawidzę! ><
20. Co robisz gdy ci się nudzi?
M: <czytaj odpowiedź na pytanie 9.>
21. Uważasz, że mi się nudzi?
M: Baaardzo! xD
22. Ulubiona liczba?
M: Siedem :D
23. Jesteś od czegoś uzależniony?
M: Nie..
24. Od czego?
M: Od niczego! xD
25. Zgadniesz od czego ja jestem uzależniona?
M: Hm.. Od ASK'ów? :/
26. Podobały się pytanka?
M: Oczywiście! :)
27. Nadal uważasz, że jestem normalna?
M: Oczywiście :D
28. Nie możesz doczekać się wyzwań?
M: Oczywiście.. :D
A: Zaciąłeś się? xD
29. Kończymy?
M: Z chęcią :D
30. Boisz się?
M: Trochę..? xD

WYZWANIA:

1. Pocałuj osobę, rzecz po twojej lewej stronie
M: Eee.. Luke..?
L: Nie waż się mnie dotykać!
A: Hahahahaha! :D

2. Przytul osobę, rzecz po twojej prawej stronie
M: *patrzy w prawo* Jakie szczęście, że poduszka! :D *przytula poduszkę xD*
3. Wyjdź na dwór i krzyknij: "Ruchy pączki, czas na fitness"
M: Hahaha :D OK :D


4. Przytul mnie
M: Tulimy! xD

5. Zrób sprite and banana challenge
M: OK :D

6. Zjedz robaka
M: Słyszałem o ludziach w Afryce jedzących pająki.. Ale ja? Mam zjeść robaka? Ja? Max Costa? Dziewczyno ja jestem z Ameryki! Los Angeles, hello? xD  
7. Potnij się mydłem w płynie
M: To jest nierealne :D
8. Skocz z krawężnika lub dywanu
M: A to jest niesensowne.. 

9. Powieś się na papierze toaletowym (koniecznie jednowarstwowym xD)
M: Niewykonalne! xD

10. Idź na koncert B&M, przejdź przez ochronę i pocałuj Leo w usta i powiedz, że to ode mnie. xD 
M: Nie jestem gejem :D
Żelkowa Haribo:

PYTANIA:

1. Yolo!
M: Hey :D
2. Jak masz na drugie imię?

M: Adrien. :D
3. Byłeś kiedyś za granicą?

M: Bo to raz! :D
4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

M: Ostatnio mam fazę na Coldplay - Adventure Of A Lifetime :D
5. Jaka jest twoja ulubiona książka?

M: Nie czytam xD
6. Jaki jest twój ulubiony film?

M: Uwielbiam wszystkie w których występuję Tom Cruise :D
7. Skoczyłeś kiedy na bungee.
M: Nie, ale chciałbym :D
8. Jeśli nie to chciałbyś?

M: <czytaj powyższą odpowiedź>
9. Jaki jest twój ulubiony sport?

M: Football :D
10.Umiesz jeździć na deskorolce?

M: Wstyd się przyznać ale nie xDDD
11. Ile razy się wywaliłeś?

M: Duuuużo razy :D 
12. Może ktoś to nagrał? *o*

M: Luke ma pewnie nie jedno nagranie.. :D
L: Chcesz zobaczyć? xD 
13. Jaki jest twój ulubiony owoc?
M: Mango! xD 
14. Jadłeś kiedyś karmę dla kota?
M: Nie.. o.O
 15. Popełniłeś kiedyś morderstwo? o.O
M: O co ty mnie posądzasz! o.O
 16. Masz kota?
M: Nie xD
19. A psa?

M: Nawet dwa! :D
20. Sara vs Alice

M: Eee.. 
21. Philip vs Ashton

M: Chyba jasne, że Ash! :D
22. Dżem vs Nutella 

M: Nutella :3
23. Miałeś kiedyś papugę?

M: Tak, uciekła dwa lata temu.. 
A: Już wiem dlaczego.. xDDD 
24. Ile razy zraniłeś dziewczynę?

M: Fizycznie, ani razu, a psychicznie..
25. Widziałeś kiedyś gołą dziewczynę?

M: Nie! o.O
26. Porno?!

M: ...
27. Jaki chcesz mieć samochód?

M: Szczerze? Nie zastanawiałem się jeszcze.. xDDD 
28. A może będziesz zaiwaniał na rowerze?

M: Może.. xDDD
29. Jakie jest twoje ulubione śwęto?

M: Boże Narodzenie.. :D
L: PREZENTY!!!! xDD
30. Do której potrafisz najpóźniej spać?
M: Chłopaki mnie kiedyś budzili o 16.00 na trening football'u, więc.. :D
31. Czytasz jakieś blogi?

M: Tak! :D Tego którego aktualnie czytasz, twojego, Niko, Wiki i Igi :D
32. Lubisz kakao?

M: Uwielbiam <33
33. A czekoladę?

M: Też uwielbiam <33
34. Robiłeś jakiś challenge?

M: Nie raz! :)
35. Jaki jest twój ulubiony zespół?

M: Coldplay :D
36. Jaki jest twój ulubiony napój?

M: Kakao :D
37. Lubisz puzzle?

M: Jak powiem, że nie to mi też pokażesz fuck'a? xDD
38. Jakie jest twoje ulubione danie?

M: Pizza, albo kebab..
39. W jakim kolorze masz pokój?

M: Ciemny granat.. xD
40. Papa :*

M: Bayo! :D
WYZWANIA:

1. Pocałuj Sarę w policzek.
M: No i jak ty to sobie wyobrażasz? Podejdę do niej i powiem: "Hej, dostałem wyzwanie, żeby pocałować cię w policzek.. Mogę?" O.o ??
2. Zrób z Sarą Chuby Bunny challenge.
M: Ehh..
3. Zrób z Ashton'em czółko challenge.
M: OK xD

4. Poliż dywan.
M: Nieee... 

5. Stań na rękach.
M: Nareszcie coś sensownego..

6. Wejdź na drzewo i krzycz żeby ktoś ci pomógł zejść
M: ... 

7. Wpadnij przypadkowo pod rower.
M: Jaaasne.. Ale to nie będzie przypadkowo xD

8. Skocz z mostu do wody.
M: Zawsze chciałam to zrobić.. xDD

9. Zaśpiewaj "Hopeful" z Ashton'em.
M: Ash, umiesz rapować?
A: Nie! xD
M: No to mamy problem.. :D
10. Ehh, mało oryginalne. Przytul Philipa
M: Mało oryginalne? To jest najbardziej oryginalne wyzwanie jakie do tej pory dostałem! 


***

NARESZCIE!! NARESZCIE!
Jestem taka szczęśliwa! O boooosh! xD
Będę teraz podjarana przez cały dzień!
Nareszcie skończyłam ten cholerny ASK!
Co prawda daleko mu do doskonałości, ale jest jaki jest :D

Trzymajcie się! <333