Heyka! :D
Najstraszniej na świecie witamy naszych najstraszniejszych czytelników! xD
Dobra nie.. xDD
*fioletowy - Kinga*
*czerwony - Klaudia*
Mamy dzisiaj 31 października, czyli Halloween, z tego powodu życzę wam zdrówka, szczęścia, duuuużo wenki i jeszcze wiele wiele inny rzeczy, które pominęłam :3
Mam nadzieję, że uzbieracie dużo cukierków, jak ten lamus Klaudia.. xD
Uzbierał już całą torbę i się nie podzielił... -.- xD
A co mam ci pocztą z Wawy przesłać? xD
Yup! ^^ Będem szczenśliwa xDDD
Taa.. Nie przejmujcie się, jej coś dzisiaj odwala xDD
Ja, także życzę wam wszystkiego co najlepsze!
PS. Jak chodzicie zbierać cukierki to najlepiej do takich staruszek z laseczkami! xD
One zawsze dają! xDD
A tak, w ogóle to cukierki zbiera się, jak jest ciemno.. Chyba.. xD
Nieprawda! xD
Ja zbieram teraz.. xD Więcej dla mnie.. :D
Pfff.. -.-
A biedne dzieci na twoim osiedlu głodują.. xD
OK, koniec, bo ona mi zaraz zacznie wmawiać, że grzeszę.. xD
Do następnego! :3
Bayo! ^^

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz